خرید کالای دیجیتال

۳ بازديد

گوشی وان پلاس 10 Pro

 

گوشی موبایل وان پلاس 10 Pro از جذابترین و قدرتمندترین گوشی‌ هایی است که در اوایل 2022 وارد بازار شد. این پرچمدار دارای تراشه‌ای فوق‌العاده و جدید است و نمایشگری کم‌نظیر دارد و با سرعت فوق‌العاده ای شارژ می‌شود. به طور کل گوشی وان پلاس ۱۰ پرو مشخصات رده‌بالا و فوق‌العاده‌ای دارد که گزینه‌ای جذاب برای افرادی است که به گوشی‌‌های پرچمدار علاقه‌مند هستند.

OnePlus 10 Pro در تمامی بخش ها ویژگی یک پرچمدار را دارد. در بخش طراحی کیفیت ساخت و طراحی خوبی دارد. در ساخت پنل پشت گوشی از گوریلا گلس 5 استفاده شده که یک نقطه ضعف به حساب میاد و میتوانست از گوریلا گلس وکتوس استفاده نماید اما مشکل زیاد مهمی نیست چون معمولا قاب رو گوشی قرار می گیرد. وان پلاس در بخش صفحه نمایش این گوشی واقعا عملکرد خوبی داشته است. در بخش باتری عملکرد عالی داشته و نسبت به باقی پرچمدارها بهتر عمل کرده است. از نظر عملکرد دوربین هم کیفیت خوب و قابل قبولی دارد و میتواند انتظارات شما را برآورده نماید. در ساخت وان پلاس 10 پرو از پردازنده Snapdragon 8 Gen1 استفاده شده که آخرین نسخه ارائه شده اسنپدراگون است. در بخش اسپیکر خوب عمل نشده است. اما با رابط کاربری فوق العاده Oxygen OS 11 شما رو عاشق و وفادار اندروید خواهد کرد!

دوربین وان پلاس 10 پرو توسط کمپانی Hasselblad ساخته شده است. در سری های قبلی وان پلاس در بخش دوربین با این کمپانی سوئدی همکاری شده بود اما طبق انتظارات پیش نرفت. در کل میتوان گفت عملکرد عکاسی این گوشی موبایل خوب است و دوربین این گوشی میتواند با پرچمدارهای سامسونگ و شیائومی رقابت نماید اما در بررسی دقیق تر ، قادر به رقابت پایاپای با سایر پرچمداران نیست و با اختلاف کمی از آن ها پایین تر است .

در کل باید گفت که این گوشی مناسب افرادی است که عاشق موبایل و تکنولوژی هستند چون برند وان پلاس به نسبت با سایر برندها مثل سامسونگ و شیائومی که سهم بازار بیشتری دارند، استایل متفاوتی دارد. به این نکته هم توجه کنید که لوازم جانبی، تعمیرات و خدمات برند وان پلاس در ایران سخت تر پیدا میشود اما کیفیت عالی، استایل زیبا و تجربه ای متفاوت از گوشی های اندرویدی را در اختیار شما قرار می دهد.

با توجه به اینکه این برند در قیمت‌گذاری گوشی وان پلاس و مشخصاتی که برای این مدل در‌نظر گرفته ، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم oneplus 10 pro دارای قیمت اولیه‌ای حدود 900 دلار داشته باشد. البته با این تفاسیر این گوشی موبایل تا زمانی که به ایران برسد قیمت متفاوت تری خواهد داشت.

مزایا وان پلاس 10 پرو :

صفحه نمایش فوق‌العاده با نرخ رفرش 120 هرتز

تراشه‌ی پردازنده‌ی قدرتمند

فست شارژ 80 واتی

محافظت شده توسط گوریلاگلس

دوربین باکیفیت

معایب وان پلاس ۱۰ پرو :

عدم پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری هدفون

عدم پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی

 

شما دوستان عزیز می توانید این محصول را با قیمت بسیار مقرون ب صرفه و عالی از فروشگاه فوری کالا خریداری نمایید و از خدمات ویژه ما مانند مشاوره رایگان وتخفیفات استثنایی برخورد دار شوید.

آدرس سایت فروشگاه فوری کالا جهت خرید محصول: www.4ekala.ir

شماره تفلن جهت مشاوره رایگان : 02166701818           02166723420

آدرس فروشگاه فوری کالا برای خرید حضوری : تهران خیابان جمهوری ساختمان آلومینیوم ضلع جنوب غربی طبقه دوم راهرو سمت چپ واحد ۲۳۴

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.